"Rien ne va plus!", sunt cuvintele oricarui crupier din lumea asta. La Iasi, rolul bancii, care castiga in 90% din cazuri, este asumat de stat, iar crupierul este Fiscul. La "ruleta" organizata astazi, "banca" pune la bataie trei masini (a se citi autoturisme care ar fi trebuit sa intre de mult in programul "Rabla"). Fiscul va incerca sa stranga tot ce se aduna pe masa de joc. Un Matiz din 2004, apartinand firmei Erna Fidelis, este scos la vanzare prin licitatie cu un pret de pornire de 1.980 de lei, fara TVA. Un al doilea Matiz, fabricat in 2007, este evaluat la 2.030 de lei, tot fara TVA. Preturile foarte mari vor conduce inevitabil la pierderi in dreptul statului. "Crupierul" nu va putea strange nimic. Firma executata, Erna Fidelis, inregistreaza datorii la buget de 44.000 de lei. Dar statul va mai incerca un nou joc. Tot astazi este organizata o a doua licitatie, unde se va pune pe masa doritorilor o remorca, marca Humbaur, din 2003, apartinand societatii VRG. "Crupierul", adica Fiscul, a mai incercat sa scoata ceva bani din vanzarea vehiculului, dar fara niciun rezultat. Pretul de pornire al licitatiei este de 3.375 de lei, fara TVA, in timp ce datoria firmei la bugetul de stat este de peste 100 de ori mai mare, respectiv 384.000 de lei. Nici de aceasta data "banca" nu va culege nimic. Sunt doar doua cazuri in care statul incearca cu disperare sa recupereze macar o parte din restante.
"Rien ne va plus!", sunt cuvintele oricarui crupier din lumea asta. La Iasi, rolul bancii, care castiga in 90% din cazuri, este asumat de stat, iar crupierul este Fiscul. La "ruleta" organizata astazi, "banca" pune la bataie trei masini (a se citi autoturisme care ar fi trebuit sa intre de mult in programul "Rabla"). Fiscul va incerca sa stranga tot ce se aduna pe masa de joc. Un Matiz din 2004, apartinand firmei Erna Fidelis, este scos la vanzare prin licitatie cu un pret de