RECORD Serialul-fenomen de la Kanal D a detronat din nou programele posturilor concurente, dovedind că telespectatorii preferă mai mult intrigile de la palatul turcesc decât reţetele de la „MasterChef“
Deşi pe intervalul pe care s-a intersectat, marţi seară, cu meciul Olanda-România (21.30 – 22.15) „Suleyman Magnificul - Sub domnia iubirii“ a pierdut poziţia de lider timp de 45 de minute, serialul este în topul preferinţelor românilor. Drept dovadă, în ultimele patru săptămâni în care a rulat în paralel cu noul sezon al show-ului „Master Chef“, de la Pro TV (de altfel, lider de piaţă la ediţia trecută), producţia turcească de la Kanal D a câştigat bătălia audienţelor la nivelul publicului urban şi naţional. Această victorie a fost „prezisă“ încă de la primul episod difuzat, în septembrie 2012, când producţia turcească a depăşit Antena 1, Acasă şi Prima TV.
De fapt, „Suleyman Magnificul“ („Muhtesem Yuzyil“ în versiunea originală) este cea mai ambiţioasă producţie TV realizată până în prezent în Turcia, această performanţă fiind confirmată şi de succesul internaţional înregistrat de cele 90 de episoade. Din Libia până în Rusia, Suleyman a parcurs 40 de ţări, în care şi-a dovedit supremaţia.
MANEA PENTRU SULTAN
Dincolo de micile ecrane, serialul-hit a atins nivelul de fanatism şi în viaţa de zi cu zi. Telespectatorii s-au autoproclamat Suleymani pe site-urile de socializare, unde şi-au deschis conturi omonime, în timp ce doamnele îndrăgostite i-au dedicat piese. „Luni şi marţi e sărbătoare, în casă la fiecare/Aşteaptă tot publicul «Suleyman Magnificul»“, spune Mirela Radu în maneaua-omagiu pe care a înregistrat-o în cinstea sultanului.
„De ce are succes Suleyman?“, e întrebarea care macină producătorii televiziunilor concurente şi la care telespectatorii au răspuns. „Prezintă povestea de dragoste dintre sultan şi sclava Hurrem, o iubire ce