Beneficiile de incentivare non-cash pe care companiile le oferă partenerilor, dealerilor, resellerilor, distribuitorilor, beneficiarilor, consumatorilor și clienților pot impulsiona veniturile anuale ale companiilor cu 9,6%, iar veniturile medii generate de fiecare om de vânzări cu 2,1%.
Tichetele cadou pentru cheltuieli de marketing, reclamă, publicitate și protocol, precum și soluțiile online de incentivare a partenerilor de business în atingerea obiectivelor stabilite sunt folosite cu precădere în industria bunurilor de larg consum (FMCG și SMCG), telecom, auto, servicii financiare.
Companiile multinaționale au început să implementeze programele de incentivare non-cash la nivel local, în diferite țări, simultan.
Bucureşti, 28 martie 2013 – Compania Sodexo Solutii pentru Motivare, jucător de top pe piaţa românească a solutiilor de motivare B2B, a studiat modul în care utilizarea soluțiilor de incentivare non-cash (sub formă de tichete sau programe online inovatoare) a partenerilor de business poate influența indicatorii companiilor pe parcursul unui an. Monitorizarea unui eșantion de 300 de companii la nivel internațional reflectă faptul că rezultatele anuale obținute de companiile care au apelat la recompensarea non-financiară a partenerilor din vânzări, distribuitorilor sau resellerilor pentru atingerea targeturilor stabilite au fost mult mai bune comparativ cu cele
raportate, în același interval, de către firmele care au recurs la motivarea financiară. „Incentivarea non-financiară își dovedește eficiența datorată în primul rând faptului că declanșează un răspuns psihologic din partea beneficiarilor: utilizând-o, companiile mută competiția partenerilor bazată strict pe recompensele bănești într-o zonă a cadourilor și a recompenselor memorabile”, explică Jean Istasse, Director General al Sodexo Soluții pentru