Competiţia este la cote înalte între Google, Apple şi Facebook, iar magazinele de aplicaţii spun o parte din povestea acestei înfruntări. În cazul celor trei ar funcţiona vorba: nimeni nu-i profet în ţara sa.
Nu mai este o surpriză că aplicaţia Google Maps are mai mult succes decât Apple Maps, este un fapt cunoscut încă de anul trecut, dar nu doar aceasta este dorită de utilizatorii de iPhone şi iPad. Conform The Next Web, citând App Annie, Google este dezvoltatorul cel mai de succes în App Store al Apple, iar Facebook este lider în Play Store de la Google.
Ce aplicaţii doresc utilizatorii de iOS? Cel mai mult au fost descărcate YouTube şi Google Maps, acestea au condus în luna februarie. În mod deloc surprinzător, dat fiind că acestea două au venit preinstalate pe toate dispozitivele Apple încă din 2007 şi până în 2012, când Google a trebuit să le lanseze ca aplicaţii terţe.
Google are succes în App Store, dar la el „acasă“ pierde în faţa Facebook. Reţeaua socială are doar patru aplicaţii în Play Store, dar a reuşit să fie pe primul loc în februarie. Facebook, Facebook Messenger şi Instagram au fost cele mai descărcate trei aplicaţii ale reţelei. Cea din urmă a ajuns în posesia companiei după achiziţia din 2012 pentru 300 de milioane de dolari cash şi restul, până la un miliard, în acţiuni.