Compania de Autostrazi (CNADNR) vrea sa concesioneze constructia si operarea pe 30 de ani a unei noi legaturi rutiere de 121 de kilometri intre Pitesti si Craiova, dar nu s-a hotarat ce vrea exact sa faca - drum expres sau autostrada. Reprezentantii CNADNR au explicat pentru HotNews.ro ca decizia privind varianta optima o vor lua in urma etapei de dialog competitiv cu candidatii preselectati si au prezentat care este costul estimat pentru fiecare varianta luata in calcul. Compania care va castiga contractul de concesiune va avea dreptul de sa perceapa o taxa de folosire pentru noul drum.
Compania Nationala de Drumuri si Autostrazi din Romania (CNADNR) a publicat in SEAP, pe 11 martie, anuntul pentru contractul de concesiune vizeaza proiectarea, constructia, finantarea, operarea si intretinerea drumului expres sau autostrazii Craiova - Pitesti, cu o lungime de 121,18 kilometri, care va traversa judetele Arges, Dolj si Olt.
Anuntul CNADNR vizeaza constructia fie a unui drum expres, fie a unei autostrazi intre cele doua mari orase. Reprezentantii CNADNR au explicat pentru HotNews.ro de ce nu s-au hotarat pe o singura varianta si au dat detalii despre viitorul proiect.
"Discutam candidatii preselectati ce varianta vom adopta". Criteriul: cea mai avantajoasa oferta economica, dar si raportul cost-beneficiu
"Avand in vedere caracterul complex al proiectului, varianta optima (drum expres sau autostrada) va li aleasa in urma etapei de dialogul competitiv cu candidatii preselectati. Criteriul de atribuire a Contractului de concesiune de lucrari publice in discutie este oferta cea mai avantajoasa din punct de vadere economic", au explicat reprezentantii CNADNR.
Totusi, acestia au mai precizat ca "prin viitorul contract de concesiune, Autoritatea Contractanta urmareste obtinerea celui mai bun raport cost-beneficiu (Best Va