Noua versiune a modelului Volkswagen Golf a câştigat joi titlul de maşina anului 2013 la nivel mondial, din partea unui grup de jurnalişti, la salonul auto de la New York.
Noul automobil este mai lung, mai încăpător, mai jos şi mai sportiv decât varianta pe care o înlocuieşte, fiind şi mai eficient din punctul de vedere al consumului de carburant, informează Forbes.
Variantele de bază sunt Golf pe benzină, diesel Golf TDI şi cea sport, Golf GTI.
"Pentru mine această maşină este o bijuterie", a declarat Rainer Michel, vicepreşedinte al Volkswagen of America.
Noul Golf este la mare distanţă de strămoşul său ieftin VW Rabbit, un hatchback de la sfârşitul anilor ’70.
La nivelul industriei auto, modelele hatchback sunt dificil de vândut pe piaţa americană, dar VW şi alte companii încearcă să schimbe situaţia prin introducerea unei noi generaţii de maşini, cu design european atractiv, performanţe decente, consum eficient de carburanţi şi echipare premium.
Între aceste modele se numără Mazdaspeed3, Fiat 500 Abarth şi Ford Focus ST.
A şaptea generaţie de VW Golf este deja la vânzare în Europa, dar nu va intra pe piaţa americană înainte de jumătatea anului viitor, ca model 2015.
Preţul VW Golf 2013 porneşte de la 18.095 euro, dar modelele cu opţionale depăşesc 20.000 de euro şi pot ajunge chiar la 30.000 de euro.
Noua versiune a modelului Volkswagen Golf a câştigat joi titlul de maşina anului 2013 la nivel mondial, din partea unui grup de jurnalişti, la salonul auto de la New York.
Noul automobil este mai lung, mai încăpător, mai jos şi mai sportiv decât varianta pe care o înlocuieşte, fiind şi mai eficient din punctul de vedere al consumului de carburant, informează Forbes.
Variantele de bază sunt Golf pe benzină, diesel Golf TDI şi cea sport, Golf GTI.
"Pentru mine această maşină este o bijuterie", a dec