Facebook pare că a dosit toate schimbările undeva, în companie, şi acum le aruncă pe piaţă. După un nou News Feed şi noul Timeline a cărui actualizare a început, Facebook mai pregăteşte ceva.
Facebook a început acest an cu Graph Search, propriul motor de căutare din interiorul reţelei sociale. Acesta va fi implementat pe tot parcursul anului, unii utilizatori avându-l deja. A urmat anunţarea noului News Feed care împrumută trăsături de la aplicaţia mobilă şi conţinutul este structurat pe categorii. Spre final, noul Timeline a fost anunţat, după câteva informaţii neoficiale.
Acum, Facebook testează un nou buton poziţionat lângă butonul de profil prin care vei putea publica un nou mesaj, indiferent de pagina sau grupul în care te regăseşti, scrie Mashable. Este o funcţie binevenită pentru oricine a vrut să urce o poză pe Facebook, dar nu a vrut să închidă ceea ce făcea deja, sau a vrut să binecuvânteze suflarea socială cu propriile idei.
Odată ce ai apăsat butonul, eşti întâmpinat de o casetă de dialog cu Update Status şi Add Photos/Video, la fel cum ai şi în Timeline-ul normal. Mai poţi fixa un loc, poţi „lega“ un prieten de mesajul tău şi poţi seta oamenii care vor vedea mesajul. Nu este cea mai inovatoare funcţie cu care putea Facebook să vină, dar ar putea să se dovedească cea mai interesantă şi utilizată.
Cât despre Timeline, avem un review cu acesta şi tot ce trebuie să ştii despre el. Avem câteva impresii şi despre Graph Search, chiar dacă nu s-a propagat pe tot Facebook-ul. Confidenţialitatea este totul în Graph Search.