Respectiva companie a fost amendată după ce un ieşean care şi-a făcut asigurare de viaţă la aceasta, a reclamat că i-au fost ascunse o serie de comisioane. Reprezentanţii Protecţiei Consumatorului au dispus rezilierea contractului, urmând ca ieşeanul să-şi primească înapoi toţi banii plătiţi în cadrul contractului.
Comisarii Protecţiei Consumatorului Iaşi au fost nevoiţi, luna aceasta, să amendeze o companie de asigurări, după ce unul dintre clienţii acesteia a reclamat că i-au fost ascunse o serie de comisioane. Ieşeanul, în vârstă de 64 de ani, s-a adresat Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorului (CRPC) Regiunea Nord-Est deoarece, deşi s-ar fi adresat companiei, nu ar fi primit niciun răspuns. Conform reclamaţiei, în 2011 şi-ar fi încheiat o asigurare de viaţă pe cinci ani, pentru care efectua o plată lunară. Abia recent, bărbatul ar fi depistat că suma pe care ar fi trebui să o primească după cinci ani, nu corespunde cu suma reieşită în urma unui calcul făcut de acesta pe baza plăţilor efectuate lunar. În urma controlului, s-a stabilit că ieşeanul n-ar fi primit nişte anexe la contract, în care erau stipulate o serie de comisioane.
„S-a aplicat o amendă celor de la Asirom Viena Insurance Grup SA, respectiv o sancţiune cu amendă contravenţională în cuantum de 5.000 de lei. Sancţiunea a fost aplicată în urma reclamaţiei formulată de un consumator care ne-a sesizat cu privire la deficienţe în derularea relaţiilor contractuale. Mai exact, societatea nu i-a eliberat integral toate anexele la contract, astfel încât acesta nu a luat la cunoştinţă de modul în care se vor derula relaţiile între părţi, neavând cunoştinţă de anumite comisioane“, a declarat Marian Grigoraş, şeful CRPC Regiunea Nord-Est Iaşi. Totodată reprezentanţii CRPC Iaşi au stabilit ca măsură rezilierea contractului şi restituirea întregii sume plătite de client. Conducerea s