Noua campanie de la Apple este inspirată de mai vechea „De ce iPhone şi nu altceva“. Acum, iPad mini şi iPad clasic sunt produsele lăudate, la fel de premiate şi deloc de ingorat, susţine Apple. Are însă dreptate?
iPad mini şi iPad sunt unele dintre cele mai cunoscute tablete şi Apple nu vrea ca utilizatorii să uite acest lucru. Ridică în acest sens pagina „Why iPad“ (după „Why iPhone“ şi le spune utilizatorilor de ce iubesc aceste tablete, scrie Cult of Mac. Nimic mai simplu pentru companie, dar are şi dreptate? În anumite privinţe da, dar exagerează pe alocuri de dragul marketingului.
În primul rând, trebuie fixaţi rivalii pentru ambele tablete. Cel mai puternic competitor pentru iPad este Samsung Nexus 10, cu ecran chiar mai bun. Urmează Surface de la Microsoft şi cu sistemul de operare Windows RT şi ar mai fi Kindle Fire HD 8,9 inci de la Amazon. Aceasta din urmă este principalul rival în SUA.
Pentru iPad mini pe piaţa Android există Kindle Fire HD de 7 inci, poate trece drept competitor şi Nexus 7 (deşi calitatea nu este deloc la aceeaşi cotă) şi anul acesta rival îi va fi Galaxy Note 8. iPad Mini vine la preţul de 330 de dolari în SUA şi s-a bucurat de un succes însemnat.
iPad mini, tableta medie de la Apple
De ce NU are Apple dreptate?Conexiune de mare viteză la Internet prin WiFi şi 4G, spune Apple că oferă iPad. Oferă, într-adevăr, dar nu este singura tabletă capabilă de aşa ceva, mai ales că de WiFi sunt capabile toate modelele, indiferent de preţul şi calitatea construcţiei.Că iPad se bucură de premiu J.D. Power and Associates este un fapt real, dar studiul a fost realizat pe un eşantion de 2.000 de oameni şi doar în SUA.iPad are aplicaţii create special pentru ea este o exagerare din partea Apple. Sunt aproximativ 300.000 de aplicaţii, dar Google a ales altă cale: responsive design, astfel că toate aplicaţiile din Play