Serialul Las Fierbinți, difuzat de Pro TV, a înregistrat, aseară, două recorduri de audiență de când a fost lansat. Las fierbinți a fost urmărit, aseară, de aproape 2,4 milioane de români în fiecare minut, dintre care 1,2 milioane din orașe.
Pe publicul urban, a fost cea mai mare audiență de la lansarea serialului de către Pro TV. Las fierbinți a avut un vârf și pe publicul comercial, dintre toate episoadele de până acum.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiența episodului de aseară:
LA NIVEL NAȚIONAL. Aproape 2,4 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la serial. După Pro TV, la 600.000 de telespectatori distanță, a fost Kanal D, care difuza Roata norocului. A urmat Inimă de țigan, serialul de pe Acasă TV și, pe patru, Antena 1, cu un film.
LA NIVEL URBAN. Las Fierbinți a scos cel mai bun rezultat în orașe de la lansarea serialului de comedie: 1,19 milioane de telespectatori pe minut, în mediul urban. Audiența a fost aproape dublă decât a următorului clasat, Kanal D, postul turcilor de la Dogan.
SEGMENTUL COMERCIAL. Din publicul Las Fierbinți, 769.000 de telespectatori pe minut au fost din targetul 18-49 de ani (13,8 rating). A fost cel mai bun rezultat pe segmentul comercial de la lansarea serialului. Pe intervalul Las Fierbinți, Antena 1 avea 331.000 de telespectatori din targetul comercial (5,9 rating), iar Kanal D 289.000 (5,2).
Audiențele posturilor TV joi, 28 martie, pe intervalul Las Fierbinți:
Serialul Las Fierbinți, difuzat de Pro TV, a înregistrat, aseară, două recorduri de audiență de când a fost lansat. Las fierbinți a fost urmărit, aseară, de aproape 2,4 milioane de români în fiecare minut, dintre care 1,2 milioane din orașe.
Pe publicul urban, a fost cea mai mare audiență de la lansarea serialului de către Pro TV. Las fierbinți a avut un vârf și pe publicul comercial, dintre toa