Troleibuzele Neoplan, achiziţionate de RATP în urma unei licitaţii trucate, cad unul după altul. Pe piaţă, nu există piese de schimb. Volosevici, Popescu, aveţi ceva de spus?
Timpul rezolvă întotdeauna problemele. În urmă cu trei ani, noi urlam, avertizaţi de specialişti din cadrul regiei de transport, că primăria vrea să facă o achiziţie nejustificată. 24 de troleibuze second-hand, retrase din circulaţie din Elveţia, pe motiv că două au luat pur şi simplu foc în trafic, urmau să sosească la Ploieşti, la suprapreţ, în urma unui aranjament politic. Desigur, pentru că justiţia e independentă, nici un procuror nu s-a autosesizat. Acum, după trei ani, când troleibuzele pică unul după altul, iar regia nu găseşte nicăieri piese de schimb, ne mulţumim doar să vă spunem că am avut din nou dreptate. Că în România nimeni nu plăteşte pentru nenorocirile făcute pe bani publici.
Nu, nu avem dovada concretă că troleibuzele Neoplan, pe care le vedeți circulând prin Ploiești, au fost achiziționate după ce Volosevici și compania ar fi primit o șpagă. Avem însă dovada clară, pe care am publicat-o în urmă cu trei ani, că licitația a fost trucată, în sensul că s-a întocmit caietul de sarcini astfel încât să câștige firma care a plimbat troleibuzele astea prin toată țara, fiind refuzată de toate administrațiile conduse de oameni întregi la minte. Atunci, pedeliștii ne-au râs în nas și ne-au transmis că putem să scriem orice, pentru că aranjamentul e făcut prea sus, ca să fie stricat de niște articole de presă. Ordinul venit de sus a fost executat de Radu Popescu și Andrei Volosevici, surse din interiorul regiei vorbind despre o șpagă de 25.000 de euro pentru fiecare troleibuz achiziționat de către Primăria Ploiești. Dacă banii s-au dus la partid sau au intrat în buzunarele celor care au executat achiziția nu știm, cert e că nu putem să-i acuzăm – facem și noi ca președinte