ManpowerGroup România a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste 37 milioane euro, în creştere de 45% faţă de 2011, a anunţat compania de consultanţă, într-un comunicat de presă.
Prezentă de 10 ani pe piaţa din România, compania din grupul american Manpower are o reţea de 14 agenţii în nouă oraşe (Bucureşti, Timişoara, Braşov, Cluj, Iaşi, Ploieşti, Craiova, Sibiu şi Piteşti), un portofoliu de peste 800 de clienţi şi peste 24.000 de candidaţi plasaţi în companiile partenere.
"În ultimii 10 ani am fost martorii unor schimbări majore în Era Resurselor Umane. Capacitatea de a naviga prin schimbările continue şi totodată înţelegerea impactului acestora, ne dau forţa necesară pentru a fi un partener flexibil şi de încredere pentru clienţii şi candidaţii noştri", spune Valentin Petrof, Country Manager ManpowerGroup Romania.
Grupul Manpower, prezent în această industrie de peste 60 de ani, are o cifră de afaceri de 22 miliarde de dolari şi beneficiază de cea mai mare acoperire mondială, cu 3.900 de birouri în peste 80 de ţări şi teritorii.
ManpowerGroup România a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste 37 milioane euro, în creştere de 45% faţă de 2011, a anunţat compania de consultanţă, într-un comunicat de presă.
Prezentă de 10 ani pe piaţa din România, compania din grupul american Manpower are o reţea de 14 agenţii în nouă oraşe (Bucureşti, Timişoara, Braşov, Cluj, Iaşi, Ploieşti, Craiova, Sibiu şi Piteşti), un portofoliu de peste 800 de clienţi şi peste 24.000 de candidaţi plasaţi în companiile partenere.
"În ultimii 10 ani am fost martorii unor schimbări majore în Era Resurselor Umane. Capacitatea de a naviga prin schimbările continue şi totodată înţelegerea impactului acestora, ne dau forţa necesară pentru a fi un partener flexibil şi de încredere pentru clienţii şi candidaţii noştri", spune Valentin Petrof, Country Manager