Complexul comercial Polus Cluj este cel mai atrăgător mall din ţara noastră, în timp ce Plaza România și Băneasa Shopping City, cele mai apreciate ca organizare și funcționalitate, arată o evaluare a companiei International Service Check.
Clienții misterioși au evaluat organizarea generală, funcționalitatea și atmosfera, precum și administrarea locurilor de parcare, conform Wall Street. Alți factori evaluați au fost aspectul și competența angajaților din magazine și din restaurante selectate, serviciile oferite în hipermarketuri. Cel mai apreciat complex comercial a fost Polus Cluj, care a obținut 92,8% din punctele posibile, urmat de Sibiu Shopping City (88,8%) și Militari Shopping București (88,3%). Cel mai bun rezultat din punctul de vedere al organizării și al funcționalității a fost obținut de Plaza România (100%), Băneasa Shopping City (100%) și Palas Mall Iași (99,1%).
Accesul la complexul comercial și administrarea locurilor de parcare sunt alte aspecte evaluate de clienții misterioși. Printre factorii luați în calcul se numără existența indicatoarelor spre intrare și ieșire, disponibilitatea locurilor de parcare (inclusiv a locurilor speciale pentru persoane cu dizabilități, mame cu copii), funcționarea parcometrelor, lipsa unei taxe în cazul nedepășirii timpului de parcare. În acest caz, cele mai bune rezultate au fost obținute de Sibiu Shopping City (90,9%), Lotus Center Oradea (90,9%) și Euromall Pitești (90,9%). În timpul evaluării zonei de cumpărături clienții misterioși au fost atenți la aspectul și curățenia magazinului, competența și amabilitatea angajaților.
Magazinele au pierdut puncte fiindcă angajații nu au vorbit despre trăsăturile/beneficiile produselor (62,31%), nu au oferit produse adiționale (doar 14,49% răspunsuri pozitive), nu au încercat să încheie vânzarea (50,72%) și nu au invitat clienții să revină (53,