Proleasing Motors din Ploiesti, dealer Ford, BMW si MINI pentru judetele Prahova, Dambovita si Buzau, a deschis in decembrie un showroom pentru marcile premium, pentru care se asteapta la vanzari de 700 de unitati in urmatorii cinci ani.
“In cinci ani vrem sa vindem 700 de unitati BMW si MINI. In anul trei (2015), ne asteptam la o crestere semnificativa a vanzarilor. Veniturile din service ar trebui sa asigure functionarea de la un capat la altul a unei investitii, salarii, utilitati, urmand ca eventualul profit sa il facem din vanzarile de masini”, a declarat Lucian Alexe, directorul general al Proleasing Motors.
Investitia de 2,5 milioane de euro in showroom-ul BMW si MINI din Ploiesti va fi amortizata intre 8 si 10 ani, in functie de cum evolueaza service-ul, spre deosebire de anul 2005, cand Proleasing Motors si-a amortizat investitia in showroom-ul Ford intr-un an.
In 2007-2008, investitia pentru showroom-urile Ford din Buzau si Targoviste a fost de 3,4 milioane euro.
Omul de afaceri mai spune ca “daca facea investitia pentru BMW in 2007 sarea de 4 milioane de euro. Constructia metalica de otel era 2,5 euro pe kg”.
Decizia de a aduce marca BMW in portofoliu a luat-o in 2007, insa vanzarile pentru Ford erau atat de mari ca nu avea timp sa se ocupe si de adaugarea brandului premium in portofoliu.
“Am avut in vedere un brand premium in portofoliul nostru la inceputul anului 2007. Insa in acea perioada, nu cred ca cineva din industria auto avea timp sa isi mai puna un brand, ci era preocupat sa livreze masini pe care clientii le plateau. Noi am vandut in 2007 peste 1.600 de masini si in 2008 peste 1500 de masini. Atunci dezvoltam punctele secundare din Buzau si Targoviste”, a precizat Alexe. Citeste si:Investitie de 2,5 mil. euro la Ploiesti intr-un showroom BMW si MINIProleasing Motors devine dealer BMW si MiniTrece criza? Trei