AUDIENȚE. Ultimele preselecții de la Românii au talent și alegerea semifinaliștilor au ținut românii în fața televizoarelor: aproape șase milioane de români s-au uitat în fiecare minut. Vârfurile emisiunii au sărit de 7,2 milioane de telespectatori.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele emisiunii Românii au talent în care s-au ales finaliștii. De săptămâna viitoare, show-ul va fi în direct.
LA NIVEL NAȚIONAL. Românii au talent a fost văzută, în fiecare minut, de 5,9 milioane de telespectatori. Cota de piață a fost de peste 50%, ceea ce înseamnă că peste jumătate dintre românii care se uitau la televizor erau pe Pro TV, la Românii au talent.
După Pro TV a fost TVR 1, cu emisiunea O dată-n viață, prezentată de Iuliana Tudor. Pe locurile 3, 4 și 5 au fost, la nivel național, Acasă (Inimă de țigan), Kanal D și Antena 1. Vârf național: 7.202.000 telespectatori, la minutul 22.06.
LA NIVEL URBAN. Audiența show-ului în orașe s-a apropiat de trei milioane de telespectatori în fiecare minut: 2,995 milioane de orășeni pe minut. Locul doi a fost al Antenei 1, urmată de TVR 1, Antena 3 și Acasă. Vârf urban: 3.654.000 telespectatori, la ora 21.59.
SEGMENTUL COMERCIAL. Românii au talent a atras un public tânăr: 1,65 milioane de telespectatori pe minut între 18 și 49 de ani (29,8 rating pe segment). Peste jumătate din telespectatorii din acest segment de vârstă care se uitau la TV erau pe Românii au talent (56,6 cotă de piață pe segmentul comercial). Pe locul doi la targetul comercial a fost Antena 1: 239.000 de persoane (4,3 rating).
Audiența posturilor TV vineri, 29 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent:
AUDIENȚE. Ultimele preselecții de la Românii au talent și alegerea semifinaliștilor au ținut românii în fața televizoarelor: aproape șase milioane de români s-au uitat în fiecare minut. Vârfurile emisiunii au sărit