• Tramvaiele pe care statul a pus sechestru in urma cu aproape un an au ramas in garajele regiei, pentru ca licitatia organizata de ANAF nu a avut ofertanti
Prin organizarea acestei licitatii, ANAF estima ca va recupera 733.000 de lei, suma care ar fi acoperit o mare parte din datoria acumulata de RATP catre stat. Licitatia organizata de Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili ar fi putut scapa RATP-ul de plata penalitatilor care au majorat substantial datoria totala de aproape 143 de milioane de lei catre bugetul de stat. "Plati s-au mai facut, dar odata cu timpul au crescut penalitatile pentru sumele datorate catre bugetul de stat. Este vorba despre 22 de tramvaie pe care ANAF a pus sechestru in urma cu mai mult timp din cauza neachitarii obligatiilor catre bugetul de stat", au precizat oficialii Regiei Autonome de Transport Public Iasi.
Municipalitatea a anuntat desfiintarea RATP-ului. O parte din actuala regie va fi transformata intr-o societate si va purta numele SC Compania de Transport Public Iasi SA si, cel mai probabil, societatea va avea management privat.
"De vreo doi ani de zile am pus juristii sa analizeze situatia, firmele de avocatura, am chemat si alti experti sa vedem ce putem face, pentru ca este o gaura neagra in economia Iasului si chiar a Romaniei, pentru ca sunt datorii foarte mari. Preocuparea mare a noastra, a Guvernului actual, este sa incepem incetul cu incetul sa inchidem aceste gauri negre ale economiei", a declarat primarul Gheorghe Nichita.
• Tramvaiele pe care statul a pus sechestru in urma cu aproape un an au ramas in garajele regiei, pentru ca licitatia organizata de ANAF nu a avut ofertanti
Prin organizarea acestei licitatii, ANAF estima ca va recupera 733.000 de lei, suma care ar fi acoperit o mare parte din datoria acumulata de RATP catre stat. Licitatia organizata de Directi