Într-o postare pe Facebook, fostul ministru al Dezvoltării Regionale și Turismului, Elena Udrea a afirmat că a primit un mesaj de la un român din Spania care propune ca noul brand turistic al României să fie "Secera și Ciocanul", "simbol apropiat de sufletul mentorului ministrului Turismului, Maria Grapini, Dan Voiculescu"
"Pare ca ideea doamnei Grapini se bucura, totusi, de succes. Chiar eu am primit un mesaj de la un roman din Spania care propune ca nou brand turistic "Secera si Ciocanul", simbol apropiat de sufletul mentorului domniei sale, Dan Voiculescu", se arată în postarea de pe rețeaua de socializare.
Fostul ministru al Turismului Elena Udrea consideră că ideea schimbării brandului turistic al României "trădează diletantism şi lipsă de viziune", potrivit mediafax.ro.
"Am primit cu foarte mare surprindere ideea posibilităţii schimbării brandului de turism naţional. În conditiile în care turismul românesc este una dintre ramurile economice cu cele mai mari creşteri economice în ultimii ani, 16% în 2011 şi 9,3% în 2012, iar brandul a primit mai multe premii internaţionale (printre care premiul de excelenţă la Târgul de turism de la Munchen), dar şi aprecieri din partea responsabililor Organizaţiei Mondiale a Turismului, decizia de a înlocui brandul trădează diletantism şi lipsă de viziune", scrie Udrea pe blogul său.
Ministrul delegat pentru IMM, Turism şi Mediu de Afaceri, Maria Grapini, a lansat la jumătatea lunii martie pe pagina personală de Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al României şi a cerut opinii despre actualul brand care, spune ea, nu sunt pozitive.
CITIȚI ȘI:Udrea: Schimbarea brandului turistic, o idee care trădează diletantism şi lipsă de viziune