Anul trecut Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a înregistrat 2.580 de reclamaţii de la clienţii operatorilor de telefonie mobilă.
Principalele deficienţe semnalate de consumatorii români au fost, nefuncţionarea corespunzătoare a telefoanelor, nerespectarea garanţiei, facturarea incorectă, refuzarea rezilierii contractului, lipsa semnal sau semnal slab, netrimiterea facturii la domiciliu şi nefuncţionarea carteleor SIM, au declarat pentru ECONOMICA.NET reprezentanţii ANPC.
Având în vedere numărul de cartele SIM active la finalul anului trecut se ridica la 24.7 milioane (excluzând Digi Mobil şi Romtelecom Mobil pentru care ANPC nu ne-a oferit informaţii), numărul reclamaţiilor se ridică la doar 0,001% din total.
Operatoul cu cele mai multe reclamaţii înregistrate la ANPC este Orange România cu 1.250, urmat de Vodafone România cu 794 de reclamaţii şi Cosmote România cu 536 de reclamaţii înregistrate în 2012.
Potrivit celor de la ANPC, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2012, în anul 2013 nu s-au remarcat creşteri ale numărului de reclamaţii.
Mai mult pe Economica.net
Anul trecut Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a înregistrat 2.580 de reclamaţii de la clienţii operatorilor de telefonie mobilă.
Principalele deficienţe semnalate de consumatorii români au fost, nefuncţionarea corespunzătoare a telefoanelor, nerespectarea garanţiei, facturarea incorectă, refuzarea rezilierii contractului, lipsa semnal sau semnal slab, netrimiterea facturii la domiciliu şi nefuncţionarea carteleor SIM, au declarat pentru ECONOMICA.NET reprezentanţii ANPC.
Având în vedere numărul de cartele SIM active la finalul anului trecut se ridica la 24.7 milioane (excluzând Digi Mobil şi Romtelecom Mobil pentru care ANPC nu ne-a oferit informaţii), numărul reclamaţiilor se ridică la doar 0,001% din total.
Oper