Cu un design îmbunătăţit, dotări impresionante şi un comportament dinamic mai bun, noul Kia Soul îşi face debutul la New York. Inspirat din conceptul Kia Track'ster, noul Soul are ca misiune să continue dominaţia Kia în segmentul său de piaţă şi să reprezinte în continuare o soluţie perfectă de vehicul urban cu utilitate evidentă.
New York, "The Big Apple", probabil cea mai cunoscută metropolă americană, este locul în care îşi face debutul mondial cel mai popular vehicul de pasageri din gama Kia - noul Soul. Lansarea are loc cu ocazia celei de-a 113-a ediţii a Salonului Internaţional Auto de la New York. Deşi este un vehicul complet nou, caracterul său propriu s-a menţinut nealterat, dar împrumută şi multe elemente de la conceptul Track'ster, lansat anul trecut. Şasiul este complet nou şi este mai rigid decât cel anterior, mai lung şi mai lat. Deşi proporţiile exterioare s-au păstrat, noul Soul oferă acum mai mult spaţiu atât pentru pasageri, cât şi pentru bagajele lor.
Cu noi setări ale suspensiei şi cu mărirea cuplului motor disponibil, noul Soul devine un companion agil şi fâşneţ în aglomerările urbane. În spiritul personalităţii sale aparte, şi a posibilităţilor de individualizare a noului model, Soul va fi disponibil în trei niveluri de echipare pentru piaţa din Statele Unite ale Americii: Base, Plus şi Exclaim, iar comercializarea sa va debuta în cel de-al treilea trimestru al anului în curs, preţurile urmând a fi anunţate ceva mai târziu.
"Când am introdus Soul în gama Kia, în 2009, toţi cei din companie credeau că ne vom bucura de succes, dar nimeni n-a anticipat o reuşită atât de mare", a declarat Michael Sprague, vicepreşedinte executiv al Departamentului de Marketing şi Comunicare Kia Motors America (KMA). "Soul a mutat perspectiva asupra sa de la un produs de marketing, la unul dintre cele mai de succes modele Kia din actuala gamă,