Provident Financial România a desemnat McCann PR pentru coordonarea activităţilor de comunicare internă şi externă, precum şi a proiectelor de responsabilitate socială ale companiei. Agenţia McCann PR, afiliată reţelei globale Weber Shandwick, a fost selectată în urma unui proces complex, la care au participat mai multe agenţii.
"De ce McCann PR? Pentru că au fost diferiţi. Pentru că experienţa nu a contrabalansat inechitabil creativitatea şi pentru că cele două au dat consistenţă, pe lângă inovaţie, abordării strategice. Pe scurt, echipa McCann PR ne-a convins că poate conferi unicitate produselor noastre de comunicare", a declarat Vlad Şandru, Manager de Comunicare şi Relaţii Externe al Provident Financial România.
"A fost un proces complex, prin care Provident Financial România ne-a arătat nu numai atenţia cu care a ales agenţia de comunicare, dar şi importanţa pe care o acordă comunicării strategice. Suntem onoraţi şi nerăbdători să punem bazele unui parteneriat de încredere, care să reflecte aptitudinile noastre în domeniul comunicării", a afirmat Imola Zoltan, Managing Director, McCann PR.
Provident Financial România a desemnat McCann PR pentru coordonarea activităţilor de comunicare internă şi externă, precum şi a proiectelor de responsabilitate socială ale companiei. Agenţia McCann PR, afiliată reţelei globale Weber Shandwick, a fost selectată în urma unui proces complex, la care au participat mai multe agenţii.
"De ce McCann PR? Pentru că au fost diferiţi. Pentru că experienţa nu a contrabalansat inechitabil creativitatea şi pentru că cele două au dat consistenţă, pe lângă inovaţie, abordării strategice. Pe scurt, echipa McCann PR ne-a convins că poate conferi unicitate produselor noastre de comunicare", a declarat Vlad Şandru, Manager de Comunicare şi Relaţii Externe al Provident Financial România.
"A fost un proces complex, pr