Ultimul val SNA, dat publicității pe 27 martie, arată clar că revista Capital este cea mai citită publicație de business din România, cu o medie de 102.000 cititori per ediție.
Ultimul val SNA, dat publicității pe 27 martie, arată clar că revista Capital este cea mai citită publicație de business din România, cu o medie de 102.000 cititori per ediție.
Cred că întreaga echipă de la editura Evenimentul şi Capital (căreia m-am alăturat și eu de o săptamână) trebuie să facă o reverență în fața dumneavoastră, a celor care ne citiți și ne acordați încredere. Într-o redacție viața este extrem de agitată. În cursa nebună după obținerea de informații, de multe ori uităm să ne oprim o secundă și să ne gândim mai mult la cititorii noștri. La voi, cei care ne dați puterea să mergem mai departe în această aventură numită jurnalism. Odată cu publicarea rezultatelor Studiului Național de Audiență, realizat între iulie 2011 și februarie 2013, ne-am dat seama cât de mult apreciați revista Capital. Am realizat că de acum încolo va trebui să găsim resursele de timp pentru de a discuta mai mult cu dumneavoastră ca să aflăm ceea ce anume doriți să citiți în paginile publicației noastre.
Deși nu sunt de meserie ziarist, știu ce muncă depun colegii mei pentru a documenta și a scrie subiectele pe care dumneavoastră le citiți atât în print, cât și pe internet. Fără discuție, jurnaliștii de la Capital merită toată considerația pentru faptul că au reușit, prin articolele lor, să vă țină aproape de cel cunoscut brand din domeniul publicațiilor economice din România. Cu toate astea, cred că trebuie să muncim mai mult pentru a ne ridica la înălțimea pretențiilor dumneavoastră și pentru a vă răsplăti loialitatea.
Încrederea pe care ne-o acordați ne obligă și mai mult pe viitor. Va trebui să fim din ce în ce mai buni. Să vă oferim știri în exclusivitate, analize de