RATING.Popularitatea roş-albaştrilor a reuşit să o depăşească pe cea a tricolorilor, dacă ţinem cont de numărul de telespectatori care se uită la meciurile celor două, scrie Gazeta Sporturilor. Roş-albaştrii au strîns, în 8 meciuri continentale transmise de PRO TV, o medie de 3.020.431 de telespectatori, cu un minim de 1.990.450, la partida Molde – Steaua, şi un maxim de 4.746.000, audienţa pe care a făcut-o întîlnirea Chelsea – Steaua.
De partea cealaltă, “naţionala”, în această campanie de calificare, cu partidele de acasă televizate de Antena 1 şi cele din deplasare de TVR, are o medie de 2.732.333. Cel mai urmărit meci a fost Turcia – România, 3.316.000, iar cel mai mic număr de telespectatori s-a înregistrat la Estonia-România, 1.851.000!
Steaua bate România pe TV » Partidele “roş-albaştrilor” din Europa au fost urmărite de mai mulţi români decît cele ale naţionale
DRY COOKER PE TV.Cel mai promovat brand pe televiune al companiei e-commerce multi-canal Studio Moderna, în primele două luni ale acestui an, a fost tigaia Dry Cooker. Studio Moderna a fost cel de-al treilea client publicitar care a consumat cel mai mare volum de publicitate TV, după Unilever și Procter&Gamble, scrie Forbes România.
Campania de promovare pentru tigaia Dry Coocker a adunat 5.184 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în ianuarie și februarie 2013. Tigaia a fost „regina publicității” pentru Studio Moderna, firmă care a comandat publicitate pentru 19 branduri în perioada amintită.
Cât de tare a fost promovată tigaia Dry Cooker pe televiziune?
EXECUTAT SILIT.Omul de afaceri Dinu Patriciu este executat silit de Petre Imre, cel care a fost adus de omul de afaceri în fruntea Adevărul Holding, scrie B1.ro. Potrivit unui dosar înregistrat la Judecătoria sectorului 1, pe 23 ianuarie 2013, Peter Imre îi cere lui Dinu Patriciu