Incepand de saptamana trecuta, conducerea CJ si cea a Societatii Nova Apaserv au trecut la negocieri serioase cu reprezentantii asociatiilor de proprietari. Se incearca sa se gaseasca solutii pentru a stinge nemultumirile botosanenilor fata de cum se factureaza consumul de apa dar si pentru a-i determina pe rau platnici sa isi achite datoriile fata de operator.
„Se poarta discutii si sper de data aceasta sa reusim sa gasim solutia pentru a implica asociatiile de proprietari pentru a nu mai aparea diferente de consum la citirea apometrului de scara si a celor din apartamente”, declara, ieri, directorul Societatii Nova Apaserv, Gabriel Carlan.
Si vicepresedintele Consiliului Judetean, Gheorghe Sorescu, afirma ca isi pune mari sperante in intalnirile cu reprezentantii asociatiilor de proprietari. „Deocamdata suntem la inceput cu aceste negocieri. Noi vrem ca toata lumea sa fie multumita, dar sa eficientizam si operatorul de apa. Lucram la un nou regulament pentru apa, il vom pune in dezbatere publica si sper sa se termine odata cu nemultumirea oamenilor, sa nu mai fie situatii in care consumatorul sa vina cu factura si sa arate ca este pus sa plateasca mai mult decat a consumat”, a declarat Gheorghe Sorescu.
Vicepresedintele CJ mai spune ca se doreste sa se pastreze actuala modalitate de plata, dar nu este exclusa nici varianta ca acolo unde asociatiile ar dori acest lucru sa se incaseze banii pentru consumul de apa prin asociatii. „Nu este varianta pe care am dori-o, dar se discuta si aceasta posibilitate. Noi altceva vrem de la reprezentantii asociatiilor, sa se implice si ei in citirea consumurilor pentru a nu mai aparea acele diferente de consum si incarcari de facturi care au creat starea de nemultumire in randul populatiei”, a mai spus vicepresedintele CJ.
Conducerea operatorului de apa si reprezentantii CJ spera ca in cursul lunii aprili