Catalin Maruta si Andra, in noua campanie Lidl. Raed Arafat va actiona in instanta postul RTV. BBC Television Centre pregateste telespectatorilor o „experienta digitala”.Cum a sarbatorit presa britanica ziua de 1 Aprilie. Meciurile de fotbal si „Romanii au talent” au crescut cota de piata a Pro TV. WikiLeaks ar putea publica o noua serie de documenta clasificate. Publicitatea in ziarele locale.Acestea sunt titlurile Revistei presei despre presa din 31 martie.
Iqads: Catalin Maruta si Andra, in noua campanie Lidl. GPD Idea Romania si GPD Advertising Polonia a realizat pentru Lidl o noua campanie. In cadrul campaniei „Pofteste si Gateste”, personalitati precum Andra si Catalin Maruta, bucatarii Petrisor Tanase si Antonio Passarelli, Monica Davidescu si Aurelian Temisan vor face gatitul mai accesibil publicului. Campania a debutat pe 1 aprilie la TV, pe print si in outdoor, cu sloganul „Ce gatim astazi?”
Guardian: BBC Television Centre pregateste telespectatorilor o „experienta digitala”. BBC Television Centre pregateste o atractie virtuala telespectatorilor. Planul corporatiei este de a transforma o parte a site-ului in asa fel incat vizitatorii sa poata experimenta realizarea show-urilor lor favorite. Printre acestea se numara Top Gear, EastEnders si Today. „Iti poti imagina un BBC virtual in orice moment al zilei- intri intr-o camera si il vezi pe John Humphrys facand show-ul Today si dupa poti merge sa vezi ce se intampla in India, pe BBC World”, a declarat Alan Yentob, directorul de creatie al BBC.
Realitatea: Cum a sarbatorit presa britanica ziua de 1 Aprilie. Presa britanica a sarbatorit cum se cuvine ziua farselor, publicand glume pentru cititori. Daily Mail anunta cititorii ca specialistii de la un adapost de animale au antrenat cateva bufnite pentru a livra scrisori si The Guardian a anuntat lansarea ochelarilor „Guardian Goggles”, anuntul