Cu ocazia aniversării a 10 ani de existenţă, King.com devine King şi primeşte o nouă identitate vizuală, ca urmare a unui proces de rebranding. Odată cu această schimbare, unul dintre cei mai mari dezvoltatori de jocuri sociale din lume vine şi cu o nouă perspectivă asupra viitorului, dar şi cu două noi titluri ale celebrei francize "Saga": Papa Pear Saga şi Farm Heroes Saga. În prezent, King înregistrează un total de peste 108 milioane de utilizatori lunar, dintre care 49 de milioane vin de pe platforme mobile.
"Ne-am distrat foarte mult în toţi aceşti 10 ani în care am reuşit să dezvoltăm jocuri de succes care să adune în jurul lor o comunitate de fani atât de mare. Creşterea audienţei noastre pe platformele mobile, Facebook şi cross-platform este o dovadă a recunoaşterii atenţiei şi măiestriei pe care le investim în jocurile pe care le dezvoltăm", declară Riccardo Zacconi, co-fondator şi CEO al King.
Acesta a anunţat două noi titluri Saga pentru Facebook, Papa Pear Saga şi Farm Heroes Saga, care vin cu două noi concepte de joc.
Cu ocazia aniversării a 10 ani de existenţă, King.com devine King şi primeşte o nouă identitate vizuală, ca urmare a unui proces de rebranding. Odată cu această schimbare, unul dintre cei mai mari dezvoltatori de jocuri sociale din lume vine şi cu o nouă perspectivă asupra viitorului, dar şi cu două noi titluri ale celebrei francize "Saga": Papa Pear Saga şi Farm Heroes Saga. În prezent, King înregistrează un total de peste 108 milioane de utilizatori lunar, dintre care 49 de milioane vin de pe platforme mobile.
"Ne-am distrat foarte mult în toţi aceşti 10 ani în care am reuşit să dezvoltăm jocuri de succes care să adune în jurul lor o comunitate de fani atât de mare. Creşterea audienţei noastre pe platformele mobile, Facebook şi cross-platform este o dovadă a recunoaşterii atenţiei şi măiestriei pe care le inves