Oferta Toshiba "No Matter What Guarantee" a fost prelungită până la data de 30 septembrie 2013. Clienţii vor avea şansa unică de a fi protejaţi împotriva situaţiilor imprevizibile legate de dispozitivele lor, cum ar fi: furt, deteriorare accidentală sau pierdere de date, se arată într-un comunicat remis „Adevărul“.
"Încă de anul trecut am avut mii de clienţi multumiti datorită garanţiei noastre “No Matter What”. Analizând feedback-ul, am calculat costul mediu pe care clienţii noştri l-au economisit la aproximativ 340 EUR, în cele mai multe cazuri, notebook-ul sau TV-ul fiind deteriorate în timpul transportului, incidentul cel mai întâlnit fiind spargerea display-ului. În toate cazurile, clientul a primit fie o reparaţie gratuită, fie un nou dispozitiv. Ştiind că acesta este unul dintre lucrurile care îi fac pe clienţii noştri mulţumiţi, am decis să prelungim această ofertă unică până la 30 septembrie 2013." declară Sandor van der Ham, General Manager al Toshiba Europe GmbH.
Termenii şi condiţiile* acestei oferte rămân neschimbate faţă de cele anterioare, clientul trebuind să îşi înregistreze dispozitivul în termen de 14 zile de la achiziţionarea acestuia.
Programul include trei situaţii specifice:
DETERIORARE ACCIDENTALĂ: protejarea dispozitivelor în faţa evenimentelor neprevăzute cum ar fi: stropire, lovire sau cădere accidentală. În oricare din aceste situaţii sau pentru orice alt eveniment neprevazut, Toshiba oferă o reparaţie gratuită.
ANTI FURT: înlocuirea produselor furate, în cazul în care acestea fac obiectul unei reclamaţii înaintate la autorităţile locale de poliţie.
RECUPERARE DE DATE: recuperarea datelor pe un nou dispozitiv de stocare, chiar şi în cazul deteriorării fizice, a erorilor software sau atacurilor viruşilor.