GEFCO România a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de 42,3 milioane de euro, aproape de valoarea înregistrată în 2011, de 43,3 milioane de euro. Compania precizează într-un comunicat de presă: "2012 a fost marcat de dezvoltare la nivel local, înregistrându-se creştere pe segmentul clienţilor non-grup administrat direct de GEFCO România. Profitul net înregistrat în 2012 a fost de 1,96 milioane de euro, reprezentând o rată de 4,64% din cifra de afaceri".
Christophe De Korver, director general GEFCO România, a menţionat: "Rezultatele înregistrate de GEFCO România în 2012 sunt satisfăcătoare, luând în considerare şi factorii externi care au impact în activitatea noastră. Am reuşit să ne dezvoltăm considerabil la nivel local prin continuarea colaborării cu clienţii existenţi şi câştigarea altor 28 de clienţi noi din diverse sectoare: auto, retail, industria maselor plastice şi a lemnului sau FMCG. A fost un an mixt, cu un început în forţă, urmat de o uşoară încetinire. Rezultatele noastre au fost influenţate şi de scăderea activităţii clienţilor Grupului GEFCO, în special în ceea ce priveşte comerţul cu Europa de Vest".
Cifra de afaceri a GEFCO România în 2012 a fost influenţată de scăderile din segmentul clienţilor globali ai Grupului, incluzând Grupul PSA Peugeot-Citroen, şi de către alţi factori externi precum declinul vânzărilor de vehicule - vânzările autovehiculelor în România au înregistrat în 2012 o scădere de 23,7% comparativ cu 2011, afectând importurile şi volumele produse de furnizorii auto.
Ca parte a strategiei sale, GEFCO România s-a axat pe susţinerea clienţilor săi cu soluţii de optimizare care să răspundă noilor condiţii de piaţă create. Pe lângă extinderea bazei de clienţi, GEFCO a menţinut şi dezvoltat parteneriatele îndelungate pe care le are pentru a asigura o eficienţă şi o creştere stabilă pentru ambele părţi. "Sperăm s