Primăria pregăteşte reorganizarea întregii circulaţii auto din municipiu. Edilii vor supune dezbaterii publice două regulamente, cel privind concesionarea parcărilor publice din municipiu şi al doilea, pentru reglementarea circulaţiei camioanelor pe străzile din oraş.
Documentaţia pentru privatizarea parcărilor stă pe birourile angajaţilor din Primărie de mai bine de şapte ani şi ar fi trebuit pusă în dezbatere publică încă de acum trei luni, conform estimărilor edililor. Concesionarea serviciului care este acum prost gestionat şi lipsit de randament ar putea fi realizată din acest an. Primăria intenţionează să cedeze toate parcările publice din municipiu unei firme private care va fi obligată să le întreţină, să investească în noi locuri de parcare şi să încaseze taxele plătite de şoferi. Conform primelor documente făcute publice de municipalitate, oraşul a fost împărţit în trei zone de tarifare. Zona 0, marcată pe plăcuţe cu culoarea galbenă va cuprinde străzile din centrul oraşului, zona I, identificată prin culoarea roşie, va fi delimitată de arealul din jurul centrului, iar zona tarifară II va fi marcată pe panouri cu culoarea verde şi va cuprinde toate cartierele. Tarifele plătite de şoferi vor fi diferenţiate în funcţie de aceste delimitări. În zona 0 de tarifare, şoferii vor trebui să plătească 3 lei pe ora de parcare, pentru zona I, 1,5 lei pe oră, iar pentru zona II, 75 de bani pe oră, sau 1,5 lei pe două ore. Se va putea achita şi un tarif pentru o zi de parcare, costul fiind acelaşi indiferent de zonă şi de numărul de ore de parcare, adică 9 lei. Abonamentele propuse pentru plata parcărilor variază de la persoane fizice la cele juridice şi vor avea valori cuprinse între 20 şi 80 de lei.
Un alt regulament lansat cu întârziere de Primărie este cel privind scoaterea traficului greu din oraş. Edilii au anunţat încă de anul trecut că intenţion