Reţeaua de magazine Chicco a lansat un program de tip "rabla" pentru cărucioare şi scaune de maşină pentru copii, oferind vouchere cu reduceri de 25% pentru noile achiziţii în schimbul renunţării la un produs vechi. Campania a fost lansată în contextul în care peste 80% din aceste accesoriile pentru copii sunt folosite, în medie, de câte patru serii de copii, a spus Ruxandra Burcea, directorul Chicco.
"Un cărucior se foloseşte în medie de câte patru copii. Cărucioarele se dau mai departe la frate, la fin, la cumnat sau la prieten. În România, 80% dintre cărucioare sau scaune de maşină pentru copii sunt folosite de câte patru generaţii", a spus Ruxandra Burcea, într-o conferinţă de presă, potrivit Mediafax.
Ea crede că doar 20% dintre copii beneficiază de cărucioare noi. Cele mai scumpe cărucioare costă între 2.000 şi 4.000 de lei, iar cele mai ieftine ajung la 400-1.500 de lei.
"La noi, din cauza sărăciei, aceste produse se dau mai departe. Este grav să foloseşti un căucior sau scaun de maşină perimat tehnic şi care nu are toate sistemele de siguranţă. În fiecare an sunt noi descoperiri în domeniu", a mai spus Ruxandra Burcea.
Aceasta a afirmat că piaţa produselor pentru nou născuţi şi copii s-a contractat în ultimii ani cu câte 7-10%, atât din cauza diminuării puterii de cumpărare a populaţiei, cât şi a scăderii ratei natalităţii.
Chicco a lansat un program de tip buy back prin care orice posesor al unui cărucior sau scaun auto pentru copii vechi îl poate aduce în unul dintre magazinele proprii sau îl poate trimite prin curier şi primeşte în schimb un voucher de 25% pentru următorul pachet de cumpărături, indiferent de valoarea acestuia. Pot fi trimise cărucioare şi scaune auto de orice tip şi marcă.
"Cărucioarele care nu mai pot fi folosite vor fi distruse, iar cele care sunt încă în sta