Retailerul şi-a crescut cu 47% cifra de afaceri în lei, în ultimi 2 ani şi a ajuns, la nivel local, la o cotă de piaţă de peste 20%. Rezultatele au fost prezentate în cadrul unei conferinţe de presă organizate cu ocazia aniversării a două decenii de la înfiinţare.
Durabilitatea afacerii dar şi creşterea, într-o perioadă în care piaţa a scăzut pe fondul crizei economice, se datorează, potrivit directorului general Ambient, Ioan Ciolan, parteneriatelor pe termen lung şi construirii sentimentului de încredere în relaţiile cu toţi colaboratorii săi.
“Familia Ambient a crescut constant iar noi, dar şi prietenii noştri, am căpătat încredere în ceea ce facem. Este foarte greu să exprimi încredere partenerilor şi foarte uşor să o pierzi, tocmai de aceea dorim să construim încredere urmând constant valorile noastre în toate aspectele afacerii Ambient”, a declarat director general al Ambient SA.
Pentru 2013 compania doreşte să îşi menţină tendinţa ascendentă, consolidându-şi în acelaşi timp poziţia în top 5 retaileri de bricolaj. Pentru a atinge acest obiectiv, reprezentanţii companiei au spus că se va merge pe două direcţii de acţiune: vânzarea asistată (prin intermediul agenţilor dedicaţi clienţilor “business to business” şi AMBIENT TOTAL) şi soluţii integrate pentru toate segmentele de clienţi.
“Am investit şi vom investi în continuare în showroom-uri care să ajute clientul să îşi vizualizeze proiectul înainte de implementare. CASA DEMONSTRATIVĂ, GALERIA CU IDEI, SHOWROOM-UL DE INSTALAŢII, toate sunt soluţii integrate şi specializate pentru o consiliere de calitate a clienţilor”, a adăugat Ioan Ciolan.
Potrivit directorului general, compania doreşte să susţină producătorii autohtoni şi prin aceasta, economia locală, peste 90% dintre produsele comercializate de Ambient fiind realizate în România. Firma are relaţii trainice cu peste 7