800 de branduri, 1.500 de produse pe zi, un milion de utilizatori, 350 de angajați și creștere constantă de la an la an. Așa se prezintă, pe scurt, cel mai mare retailer online de fashion din România
Am putea spune că Fashion Days a adus, în România, moda cumpărăturilor online de îmbrăcăminte și accesorii aparținând brandurilor scumpe, renumite, chiar dacă, izolat, românii mai cumpărau de pe diferite site-uri din străinătate ba o geantă, ba un tricou marca Galliano, de exemplu. Astăzi, portalul a ajuns cel mai mare club privat de cumpărături din România și Europa de Est, cu peste 1.500 de produse ce devin disponibile în fiecare zi, în campanii limitate, dimineața, la prânz și seara, cu exactitatea unui ceas elvețian. De altfel, de țara cantoanelor este legată și existența Fashion Days, acesta fiind un proiect ce-și are originile în Elveția și care s-a extins până în prezent în zece țări din Europa Centrală și de Est. Din 2012, afacerea a fost preluată de către MIH AllegroGroup, subsidiara europeană a Naspers, grup listat la bursă și activ și pe piața românească prin Emag, PayU, Autovit, Mercador etc.
România pe harta fashionului
Un milion de membri din totalul de patru milioane reprezintă un sfert din întreaga piață căreia i se adresează Fashion Days. „România are o poziție strategică. Consumatorilor le place să fie bine îmbrăcați, să încerce lucruri noi, au o înclinație pentru modă și se poate observa că obiceiurile de consum în materie de shopping s-au schimbat“, spune Cristina Popa, country manager al Fashion Days România. Iar declarația sa este întărită de fapte. La noi în țară se află centrul logistic pentru toate statele în care activează retailerul, aici se pregătesc campaniile de prezentare, motiv pentru care din cei 500 de angajați pe care îi are Fashion Days, 350 se află la București. Este mult, este puțin? Este pe plus, pentru că bus