Dacia a înregistrat o creştere importantă a vânzărilor în Hexagon, pe o piaţă franceză altfel în scădere. În primul trimestru, Dacia a fost lider în Franţa după creşterea înmatriculărilor, potrivit Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile.
Numărul maşinilor marca Dacia vândute în Franţa în primele trei luni ale anului a crescut cu 24,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, cea mai bună performanţă a mărcii pe piaţa franceză.
În total, în primul trimestru, francezii au cumpărat 22.598 de autoturisme Dacia, pe o piaţă franceză în declin, pe care nu s-au vândut decât puţin peste 433 de mii de maşini per total.
Dacia Sandero se află pe locul al zecelea în topul celor mai bine vândute modele de autoturisme, cu peste nouă mii de unităţi vândute în primele trei luni, reprezentând o cotă de piaţă de peste două procente. SUV-ul Duster ocupă poziţia a 14-a, Lodgy se află pe locul 27, iar Dokker abia ajunge pe locul 72.
Pe lângă Dacia, creşteri mai importante ale numărului de înmatriculări nu au mai înregistrat decât mărcile Hyundai şi Lexus, respectiv de 24% şi 11%. În schimb, constructorul francez Renault, proprietarul Dacia, a cunoscut un declin de nouă procente al vânzărilor. Cu toate acestea, cota de piaţă a Renault rămâne ridicată şi se situează peste 24%, cu 100 de mii de maşini vândute în primele trei luni ale anului.
Vânzările Dacia la nivel global au crescut anul trecut cu 4,8 procente faţă de 2011, iar cele mai mari pieţe de desfaceri au rămas Franţa, Germania, Algeria, Turcia şi Italia.
Dacia a înregistrat o creştere importantă a vânzărilor în Hexagon, pe o piaţă franceză altfel în scădere. În primul trimestru, Dacia a fost lider în Franţa după creşterea înmatriculărilor, potrivit Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile.
Numărul maşinilor marca Dacia vândute în Franţa în primele trei luni ale