Reprezentanţii companiei Ursus Breweries, cei care deţin atât marca Ursus, cât şi marca Timişoreana, au precizat pentru Monitorul de Cluj că sumele investite în evenimentele de promovare ale oraşelor sunt similare, declarând totodată că “ne uităm să existe sprijin echilibrat pentru comunităţile în care suntem prezenţi”.
“Compania Ursus Breweries, care deţine atât marca URSUS, cât şi marca Timişoreana, susţine comunităţile locale în care îşi desfăşoara activitatea, respectiv oraşul Cluj-Napoca şi oraşul Timişoara. Acţiunile de susţinere au la bază protocoale de colaborare cu Primăriile respectivelor orase, prin care se decid, de comun acord, activităţile care vor fi susţinute la nivel local, prin mărcile de bere din portofoliul nostru. Protocolul cu Primăria oraşului Timişoara la care se face referire acum a fost încheiat în 2012, pe o perioada de 3 ani şi prevede susţinerea unui spectru larg de activităţi, cum ar fi şi evenimentele cu caracter local, pe care marca Timişoreana le susţine în mod tradiţional: Serbările Timişoreana, Zilele Timişoarei, festivalul Ruga Bănăţeană, Festivalul Inimilor. S-a discutat de principiu în cadrul protocolului şi sprijinirea unor activităţi legate de participarea oraşului Timisoara în cursa de Capitală Culturală Europeană, fără a agrea un protocol specific cum este cazul celui de la Cluj”, a declarat Diana Klusch, purtător de cuvânt la Ursus.
Potrivit acesteia, în Cluj a fost încheiat un protocol de colaborare cu Primăria Cluj-Napoca încă din mai 2011, pe o perioadă de trei ani, prin care au fost susţinute activităţi precum Zilele Clujului şi manifestările din preajma sărbătorilor de iarnă.
“În plus, faţă de alte evenimente pe care URSUS le susţine în mod tradiţional în Cluj, cum ar fi TIFF, de anul trecut a fost încheiat un acord separat de susţinere a Clujului în cursa pentru titlul de Capitală Cultur