Odată cu îmbunătăţirea vremii, drumarii de la Secţia Drumuri Naţionale au scos utilajele pe câteva porţiuni, pentru a realiza lucrări de frezare a asfaltului vechi, plombări, dar şi covoare asfaltice, însă pe porţiuni infime. Pe drumul Botoşani-Suceava au fost aplicate covoare asfaltice pe şapte tronsoane, însumând peste 8.000 de metri pătraţi, pentru care s-au folosit mai mult de 900 tone de asfalt. Aceste covoare au fost amenajate în zonele Hudum, Baisa până la Cabana Stejarul, Brehuieşti – Vlădeni şi Huţani spre limita cu judeţul Suceava.
Cât priveşte modernizarea drumului până la Suceava, nu a fost avansat niciun termen. Reabilitarea acestui drum a fost amânată de nenumărate ori, din cauza lipsei fondurilor, deşi lucrările au fost atribuite prin licitaţie.
Lucrări de întreţinere s-au făcut şi pe drumurile Flămânzi-Frumuşica şi Botoşani-Săveni, urmând ca utilajele de frezare să ajungă şi pe tronsonul Darabani-Rădăuţi Prut.
Subiectul este tratat pe larg în ediţia tipărită a ziarului Monitorul de Botoşani.
Odată cu îmbunătăţirea vremii, drumarii de la Secţia Drumuri Naţionale au scos utilajele pe câteva porţiuni, pentru a realiza lucrări de frezare a asfaltului vechi, plombări, dar şi covoare asfaltice, însă pe porţiuni infime. Pe drumul Botoşani-Suceava au fost aplicate covoare asfaltice pe şapte tronsoane, însumând peste 8.000 de metri pătraţi, pentru care s-au folosit mai mult de 900 tone de asfalt. Aceste covoare au fost amenajate în zonele Hudum, Baisa până la Cabana Stejarul, Brehuieşti – Vlădeni şi Huţani spre limita cu judeţul Suceava.
Cât priveşte modernizarea drumului până la Suceava, nu a fost avansat niciun termen. Reabilitarea acestui drum a fost amânată de nenumărate ori, din cauza lipsei fondurilor, deşi lucrările au fost atribuite prin licitaţie.