O nouă campanie, denumită “Cafeaua suspendată”, a luat rapid amploare în întreaga lume, fiind asociată cu o faptă bună pe care oricine o poate face pentru o persoană cu resurse financiare limitate, informează Daily Mail. Mai mult, campania a ajuns recent şi în România, mai multe cafenele adoptând deja conceptul de "Suspended Coffee".
Ideea proiectului este ca băutorii de cafea să aibă posibilitatea de a comanda cel puţin o cafea în plus, destinată persoanelor fără adăpost sau oricui nu are bani să îşi plătească o cafea.
Cafeaua “suspendată” sau “în aşteptare” poate fi cumpărată de oricine în momentul în care doreşte să-şi plaseze comanda. Pe lângă ceea ce doresc să comande pentru ei înşişi, clienţii pot menţiona că vor să lase una sau mai multe cafele “în aşteptare”, care vor ajunge ulterior în posesia oricărei persoane care nu-şi poate permite una.
Campania nu urmăreşte doar să-i ajute pe cei nevoiaşi, oferindu-le o băutură caldă, ci şi pe cei care nu-şi pot găsi un loc de muncă şi dispun de resurse materiale foarte reduse.
“Nu este doar o campanie destinată strict persoanelor nevoiaşe. Şi eu m-am aflat într-o astfel de situaţie, când nu aveam un job şi nici bani, dar mi-ar fi plăcut foarte tare să-mi cumpăr o cafea”, a precizat John Sweeney (28), un instalator din Irlanda, care se ocupă de coordonarea campaniei în mediul online.
Ideea a luat naştere în oraşul italian Napoli şi se răspândeşte rapid în lumea întreagă. Bulgaria a adoptat deja acest concept şi, datorită site-urilor de socializare, a început să se răspândească şi în Marea Britanie unde aproximativ 150 de cafenele din Regatul Unit sunt deja implicate, potrivit Daily Mail.
“Acest nou concept reprezintă o campanie foarte interesantă pe care cu siguranţă o vom lua în calcul”, a precizat pentru sursa citată un purtător de cuvânt al companiei Starbucks.
Pe