A fost atrasă de lux dintotdeauna. Aşa se face că, profitând de faptul că nu se mai află sub contract cu nici un post de televiziune, Daiana Anghel a înfiinţat, acum două luni de zile, www.luxlounge.ro, o platformă online exclusiv destinată pieţei de lux.
“Vrem să fim un suport pentru brandurile de lux care se află pe piaţa din România, o platformă de promovare pentru ele. Obiectivul nostru este ca luxlounge.ro să devină locul în care toată lumea din zona de lux să tânjească să fie prezentă. Site-ul nu este axat numai pe zona de produse - maşini de lux, bijuterii, îmbrăcăminte, încălţăminte. Avem şi articole despre călătorii, restaurante, hoteluri. De asemenea, ne dorim foarte mult să sprijinim şi brandurile româneşti din zona de lux”, ne spune fosta prezentatoare de ştiri. "E o satisfacţie foarte mare pentru mine, pentru că a luat o amploare uriaşă, într-un timp extrem de scurt. luxlounge.ro are două luni şi lumea deja vorbeşte despre noi, ne caută, ne trimite invitaţii pe profilul nostru, ceea ce pentru noi este mare lucru", adaugă Daiana.
Nu vom promova decât branduri care aparţin pieţei de lux
Site-ul are deja 4.000 vizitatori unici, iar articolele postate sunt scrise în limba română. "Am ţinut foarte mult la modul cum ne prezentăm, la cum arată site-ul, la subiectele pe care le abordăm. Estetica i-a făcut pe mulţi să creadă că este un site de afară. E scris în limba română, dar în scurt timp vom avea şi o variantă în engleză. Mai ales că în targetul nostru se află şi clienţii din străinătate, hotelurile, resorturile din alte ţări. Pe partea de hoteluri, restaurante, baruri, călătorii, vrem să atingem şi piaţa de afară, să venim cu recomandări. Vrei să mergi la Londra, poţi merge colo sau dincolo, cu o prezentare a locului respectiv, cu poze şi partea de contact. De asemenea, vom avea interviuri cu persoane cu funcţii de top în z