Cristina Chiriac, director general al Caremil, firma care a lansat brandul Sense, a fost colegă, la Școala de Artă din Brașov, cu pianistul Horia Mihail.
Foto: Cristina Chiriac și Andreea Tincu
Sense, brand romașcan cunoscut în întreaga țară, este unul dintre sponsorii celui de-al treilea turneu național al “Pianului călător”, care va ajunge, pe 22 aprilie, și la Roman. Omul de afaceri Sorin Chiriac spune că s-a alăturat acestui proiect pentru că iubește muzica, dar și pentru că există legături între familia sa și artistul care va interpreta la “pianul călător”.
“M-am alăturat acestei campanii din două motive. În primul rând, pentru că îmi place muzica, la noi în casă se cântă, și pentru că soția mea, Cristina, a fost colegă cu pianistul Horia Mihail, care ne va încânta cu concertele sale în acest turneu. Soția mea a făcut 10 ani de pian la Școala de Artă din Brașov, cu profesoara Stela Drăgulin, doctor în muzicologie, profesor universitar la Universitatea “Transilvania” din Brașov, aceeași care l-a format pe Horia Mihail. Turneul “Pianul călător” este un eveniment deosebit, care merită să fie susținut de toți românii iubitori de muzică, de artă, de cultură”, a spus Sorin Chiriac, manager al firmei Caremil, producător al mărcii Sense.
Turneul “Pianul călător” este un proiect al Radio România Cultural și al Asociației Culturale Accendo. Cea de-a treia ediție, care se va desfășura între 24 martie și 27 aprilie 2013, va însemna concerte în 15 orașe din România și Republica Moldova, susținute de pianistul Horia Mihail, după care pianul va fi donat unui oraș care nu are pian de concert.
Traseul străbătut va acoperi toate zonele istorice ale țării: va porni din Banat, de la Sânnicolau Mare și Timișoara, va ajunge în Ardeal- la Brașov, Sibiu, Mediaș, Cluj Napoca și Târgu Mureș, în Crișana- la Oradea și în Muntenia- la Pitești și Bucureș