Luna martie a consolidat poziția de lider în audiențe a televiziunilor Intact Media Group pe segmentele Day Time (10,00 - 16,00) și Acces (16,00 - 19,00). În Late Fringe (23,00 - 02,00), a fost înregistrată egalitate în audiențe în rândul publicului din întreg mediul urban.
Cea mai recentă superproducție, “Romania dansează”, dar și show-ul ajuns la al treilea sezon “Te cunosc de undeva” au adus, în zilele de week-end în care au fost difuzate, statutul de lider Antenei 1.
Important de menționat este că, în primul trimestru al anului 2013, posturile Intact conduc clasamentul audiențelor pe majoritatea intervalelor orare. Whole Day, Day Time, Acces și Late Fringe sunt segmentele în care valorile cotelor de piață înregistrate de Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv și GSP TV sunt superioare celor ale CME.
În luna martie, emisiunile care au performat cel mai bine din punct de vedere al cotei de piață sunt, în Day Time, “Mireasă pentru fiul meu”, cu Mirela Boureanu Vaida, show lider de audiența într-o proporție covârșitoare. Observatorul orei 13,00, dar și “Previziunile zilei”, cu Sabina Iosub și Niels Schnecker sunt producții care au contribuit la lidership-ul înregistrat de televiziunile IMG.
În același interval orar, 10,00 - 16,00, posturile IMG sunt lider și în rândul publicului commercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.
În Access, dintre producțiile posturilor Intact, cota de piață cea mai mare este înregistrată de show-ul Antenei 1 prezentat de Simona Gherghe, “Acces direct”, 17,2%. În clasamentul emisiunilor IMG urmează Observatorul orei 16,00, cu Mihaela Călin la pupitru și “Esențial” (Mihaela Barzila), talk-show-uri Antena 3.
Valorea cotei de piață înregistrată în Late-Fringe-ul lunii martie, 20,7%, a adus egalitate între două mari trusturi, Intact M