Portcontainerul Flaminia a ajuns, de vinerea trecută, la Constanța, și a stat la cinci mile depărtare de oraș. Tensiunea a a atins cote maxime în ceea ce privește misterul Flaminiei, din pricina valurilor care nu le-a permis autorităților se să apropie de navă. În cursul zilei de luni, echipele de la autoritatea navală, poliția de frontieră și Garda de Mediu au ajuns la bordul navei. În cursul zilei de marți, urmează o inspecţie a comisiei pentru controlul activităților nucleare. Reprezentanţii acesteia verifică cele 120 de containere cu substanțe periculoase, care au fost afectate de incendiu. Probele prelevate de la bordul navei vor ajunge la două laboratoare din Romania și Ungaria, iar până la aflarea rezultatelor analizelor, nava este obligată să rămână în larg. Autoritățile liniștesc populația, asigurând că nu există niciun pericol pentru constănțeni sau pentru apele teritoriale, pentru că nava a fost decontaminată. Dacă va primi undă verde de la specialişti, portcontainerul va putea trece distanța de siguranță de cinci mile și va putea acosta în Portul Constanța, pentru a începe lucrările de restaurare. Apoi, vasul va ajunge în Șantierul Naval Mangalia, unde va intra în reparații capitale.
Portcontainerul Flaminia a ajuns, de vinerea trecută, la Constanța, și a stat la cinci mile depărtare de oraș. Tensiunea a a atins cote maxime în ceea ce privește misterul Flaminiei, din pricina valurilor care nu le-a permis autorităților se să apropie de navă. În cursul zilei de luni, echipele de la autoritatea navală, poliția de frontieră și Garda de Mediu au ajuns la bordul navei. În cursul zilei de marți, urmează o inspecţie a comisiei pentru controlul activităților nucleare. Reprezentanţii acesteia verifică cele 120 de containere cu substanțe periculoase, care au fost afectate de incendiu. Probele prelevate de la bordul navei vor ajunge la două laboratoare din Roma