Motoarele instalate la CET in toamna anului trecut au cedat luni dimineata iar pentru repunerea lor in functiune a fost chemat un reprezentant al companiei austriece care le-a produs.
Valeriu Iftime, presedintele companiei Elsaco, cea care s-a ocupat de modernizarea CET-ului, sustine ca nu este o problema foarte grava si ca in aceasta saptamana cele doua motoare vor fi repuse in functiune. Pentru remedierea problemei a fost chemat un reprezentant al companiei care a produs motoarele.
„Ieri dimineata a aparut o problema si s-au oprit motoarele. Am vazut o panica pentru ca s-au stricat motoarele. Motoarele se mai strica si la avion. Au o problema, o depistezi, o repari si mergi mai departe. La ambele motoare a aparut aceeasi problema, ceea ce este foarte curios. Am anuntat firma care a produs motoarele. Urmeaza sa vina un austriac in Botosani pentru a remedia problema. Am fost si eu sa vad despre ce este vorba”, a spus Valeriu Iftime.
Modern Calor urmeaza sa incheie un contract de mentenanta cu Elsaco in baza caruia firma care a modernizat CET-ul se obliga sa asigure functionalitatea echipamentelor. In cazul in care apar disfunctionalitati, pierderile societatii Modern Calor vor fi suportate de catre Elsaco.
„Este garantia noastra. Modern Calor nu plateste nimic. Singura problema pentru CET este ca nu produce energie electrica o zi, doua, trei. Produc fara probleme cu acele CAF-uri energie termica. CET-ul nu pierde nimic”, a mai precizat Valeriu Iftime. (Razvan Sauciuc) Motoarele instalate la CET in toamna anului trecut au cedat luni dimineata iar pentru repunerea lor in functiune a fost chemat un reprezentant al companiei austriece care le-a produs.
Valeriu Iftime, presedintele companiei Elsaco, cea care s-a ocupat de modernizarea CET-ului, sustine ca nu este o problema foarte grava si ca in aceasta saptamana cele doua motoare vor