Chiar dacă a devenit greu să mai credem în grija faţă de oameni, în respect, în toleranţă, în ajutorul acordat doar din bune intenţii şi pentru binele colectiv, acestea sunt, că ridicăm sau nu din sprânceană, valori cheie pentru bunul mers pe termen lung al unei organizaţii.
Cum facem totuşi să nu rămână vorbe goale sloganuri precum „dezvoltarea oamenilor” şi „cultură de cooperare”?
Cum pot coexista dorinţa de a fi pe locul întâi, de a crea organizaţii-lider, preocuparea pentru succes şi reuşită, cu grijă faţă de oameni?
Liderii altruişti pun echipa şi binele acesteia pe primul loc şi văd şi dincolo de cifrele şi obiectivele de business. Măsura succesului este mai presus de reuşita financiară, de faimă, de a fi numărul unu. Pentru ei este important să ştie că au creat echipe care durează, că au format oameni care duc mai departe această valoare, că au ajutat şi au format.
Liderii altruişti arată consideraţie faţă de cei din jur, încurajează munca în echipă, în timp ce pot păstra şi atitudinea corectă faţă de cei care performează sau nu. A-ţi păsa de oameni nu înseamnă a ignora greşelile sau a nu confrunta atunci când este cazul, ci a face aceste lucruri într-un mod care să construiască, nu să demoleze.
Citeste mai mult pe cariereonline.ro
Chiar dacă a devenit greu să mai credem în grija faţă de oameni, în respect, în toleranţă, în ajutorul acordat doar din bune intenţii şi pentru binele colectiv, acestea sunt, că ridicăm sau nu din sprânceană, valori cheie pentru bunul mers pe termen lung al unei organizaţii.
Cum facem totuşi să nu rămână vorbe goale sloganuri precum „dezvoltarea oamenilor” şi „cultură de cooperare”?
Cum pot coexista dorinţa de a fi pe locul întâi, de a crea organizaţii-lider, preocuparea pentru succes şi reuşită, cu grijă faţă de oameni?
Liderii altruişti pun echipa şi bin