Motoarele instalate la CET în toamna anului trecut au cedat luni dimineaţă iar pentru repunerea lor în funcţiune a fost chemat un reprezentant al companiei austriece care le-a produs.
Valeriu Iftime, preşedintele companiei Elsaco, cea care s-a ocupat de modernizarea CET-ului susţine că nu este o problemă foarte gravă şi că în această săptămână cele două motoare vor fi repuse în funcţiune. Pentru remedierea problemei, a fost chemat un reprezentant al companiei care a produs motoarele.
„Ieri dimineaţă a apărut o problemă şi s-au oprit motoarele. Am văzut o panică că s-au stricat motoarele. Motoarele se mai strică şi la avion. Au o problemă, o depistezi, o repari şi mergi mai departe. La ambele motoare a apărut aceeaşi problemă, ceea ce este foarte curios. Am anunţat firma care a produs motoarele. Urmează să vină un austriac în Botoşani pentru a remedia problema. Am fost şi eu să văd despre ce este vorba”, a spus Valeriu Iftime.
Modern Calor urmează să încheie un contract de mentenanţă cu Elsaco în baza căruia firma care a modernizat CET-ul se obligă să asigure funcţionalitatea echipamentelor. În cazul în care apar disfuncţionalităţi, pierderile societăţii Modern Calor vor fi suportate de către Elsaco.
„Este garanţia noastră. Modern Calor nu plăteşte nimic. Singura problemă pentru CET este că nu produce energie electrică o zi, două, trei. Produc fără probleme cu acele CAF-uri energie termică. CET-ul nu pierde nimic”, a mai precizat Valeriu Iftime.
Motoarele instalate la CET în toamna anului trecut au cedat luni dimineaţă iar pentru repunerea lor în funcţiune a fost chemat un reprezentant al companiei austriece care le-a produs.
Valeriu Iftime, preşedintele companiei Elsaco, cea care s-a ocupat de modernizarea CET-ului susţine că nu este o problemă foarte gravă şi că în această săptămână cele două motoare vor fi repuse în funcţiu