Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date anunţă un progres semnificativ în implementarea proiectului "Sistemul Naţional Integrat de introducere şi actualizare a informaţiilor legate de Evidenţa Persoanelor (SNIEP)", proiect ce-şi propune o mai bună gestionare a tuturor categoriilor de date referitoare la persoană (naşterea, evenimentele legate de schimbările de nume, domicilii, acte de identitate emise, migraţie externă, deces etc.).
Cofinanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, proiectul se desfăşoară în baza contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, şi are o valoare totală de 26.658.760 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de 21.499.000 lei.
Până la aceasta dată, în cadrul proiectului, au fost finalizate etapele de Livrare hardware şi licenţe software, Analiză şi Proiectare, fiind executate activităţi importante din etapa de Dezvoltare. Un rol foarte important l-a avut componenta Infrastructură din etapa de Proiectare pentru susţinerea dezvoltării, testării şi implementării componentei Aplicaţie.
Odată finalizat, sistemul integrat va fi capabil să asigure implementarea unei soluţii eficiente de administrare şi de actualizare on-line a Registrului Naţional de Evidenţă a Persoanelor.
Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date anunţă un progres semnificativ în implementarea proiectului "Sistemul Naţional Integrat de introducere şi actualizare a informaţiilor legate de Evidenţa Persoanelor (SNIEP)", proiect ce-şi propune o mai bună gestionare a tuturor categoriilor de date referitoare la persoană (naşterea, evenimentele legate de schimbările de nume, domicilii, acte de identitate emise, migraţie externă, deces etc.).
Cofinanţat prin Fondul European de Dezvol