Directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri din Cluj va ajunge în Botoşani, în vizită de lucru. Acesta a fost invitat de omologul său din Iaşi, pentru a identifica soluţii în ce priveşte reabilitarea singurului drum naţional din pământ din ţară, Manoleasa-Rădăuţi Prut. Soluţia pe care o iau oficialii în considerare este amenajarea unui strat de patru centimetri de piatră, urmată de un alt strat de piatră spartă şi bitum compactat. Cel mai probabil se vor amenaja şi şanţuri pentru scurgerea apei.
Fondurile care vor fi destinate pentru aceste lucrări nu se cunosc însă.
Drumul de pământ necesită intervenţii urgente. Din cauza lipsei asfaltului, cei 26,3 kilometri sunt cel mai puţin tranzitaţi, un studiu de trafic arătând că doar 443 de maşini trec zilnic prin zonă.
Directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri din Cluj va ajunge în Botoşani, în vizită de lucru. Acesta a fost invitat de omologul său din Iaşi, pentru a identifica soluţii în ce priveşte reabilitarea singurului drum naţional din pământ din ţară, Manoleasa-Rădăuţi Prut. Soluţia pe care o iau oficialii în considerare este amenajarea unui strat de patru centimetri de piatră, urmată de un alt strat de piatră spartă şi bitum compactat. Cel mai probabil se vor amenaja şi şanţuri pentru scurgerea apei.
Fondurile care vor fi destinate pentru aceste lucrări nu se cunosc însă.
Drumul de pământ necesită intervenţii urgente. Din cauza lipsei asfaltului, cei 26,3 kilometri sunt cel mai puţin tranzitaţi, un studiu de trafic arătând că doar 443 de maşini trec zilnic prin zonă.