Ambient aniversează anul acesta două decenii de existență. La ceas de sărbătoare, activitatea companiei românești este încununată de succesul unei creșteri de aproximativ 47% a cifrei de afaceri în lei cumulate pe ultimii 2 ani.
Experiența acumulată în acești ani validează Ambient ca fiind un partener serios, cu expertiză pentru oricare dintre segmentele sale de clienți, fie din zona de retail sau cea de profesional. Astfel, compania a depășit cu succes obstacolele aduse de criza economică și de scăderea drastică a pieței de profil din perioada 2008-2010.
Istoria Ambient a început pe 3 februarie 1993, la inițiativa lui Ioan Ciolan, sibianul care și-a propus să lanseze pe piață o companie cu 100% capital românesc și care să devină principalul aliat al constructorilor și al familiilor care doreau să construiască sau să renoveze locuința.
Primul magazin din România de tip Do It Yourself
Evoluția lanțului de centre comerciale a început imediat după deschidere în 2002 a primului magazin de tip Do It Yourself din România, la Sibiu. În prezent, Ambient este reprezentat de 12 centre comerciale și 15 depozite de materiale de construcție și platforme logistice, situate în principal în zona Transilvaniei, în orașele: Alba Iulia, Brașov, Gheorgheni, Târgu Mureș, Baia Mare, Cluj Napoca, Mediaș, Sighișoara, Bistrița, Deva, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Satu Mare, Sighet și București.
Echipa Ambient este formată din 1.600 de persoane, coordonate de la sediul central din Sibiu. În orașele de influență, Ambient estimează cota de piață la o medie de 35%.
Parteneriate pe termen lung
Principiul aplicat cu consecvență în aceste două decenii și care stă la baza afacerii Ambient este stabilirea de parteneriate pe termen lung și construirea sentimentului de încredere în relația cu toți colaboratorii săi.
„Familia Ambient a crescut constant, iar noi, dar