MasterChef se menține în urma serialului Suleiman Magnificul. Emisiunea de aseară a avut cu câteva sute de mii de telespectatori pe minut mai puțin decât Kanal D.
Postul turcesc a fost pe prima poziție și la nivelul întregii țări, dar și în mediul urban. MasterChef a câștigat doar publicul comercial, unde a avut mai mulți telespectatori decât serialul de pe Kanal D.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV de aseară, pe intervalul MasterChef:
LA NIVEL NAȚIONAL. La MasterChef s-au uitat, în medie pe minut, 1,8 milioane de telespectatori. Pe intervalul emisiunii, la Kanal D se uitau aproape 2,3 milioane de români.
LA NIVEL URBAN. Diferența de audiență este mai mică la nivel urban. Astfel, MasterChef a avut 1,15 milioane de orășeni în fiecare minut, în timp ce pe Kanal D erau cu 164.000 mai mulți telespectatori.
SEGMENTUL COMERCIAL. Pro TV l-a bătut pe Suleiman doar la publicul comercial. Dintre telespectatorii MasterChef, 773.000 au fost din zona 18-49 de ani (14 rating pe segment). Kanal D avea, pe intervalul MasterChef, 580.000 de persoane din targetul commercial (10,5 rating).
Audiența posturilor TV marți, 2 aprilie, pe intervalul MasterChef:
MasterChef se menține în urma serialului Suleiman Magnificul. Emisiunea de aseară a avut cu câteva sute de mii de telespectatori pe minut mai puțin decât Kanal D.
Postul turcesc a fost pe prima poziție și la nivelul întregii țări, dar și în mediul urban. MasterChef a câștigat doar publicul comercial, unde a avut mai mulți telespectatori decât serialul de pe Kanal D.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV de aseară, pe intervalul MasterChef:
LA NIVEL NAȚIONAL. La MasterChef s-au uitat, în medie pe minut, 1,8 milioane de telespectatori. Pe intervalul emisiunii, la Kanal D se uitau aproape 2,3 milioane de români.
LA NIVEL URBAN. Dif