Registrul Auto-Român (RAR) a lansat, oficial, un „Call Center – Naţional“, proiect care face parte din strategia de dezvoltare a RAR – RA.
Proiectul vizează reconfigurarea actualului mod prin care clienţii Regiei îşi fac programarea. Avantajele sistemului „CallCenter– Naţional“ sunt: încărcarea uniformă a reprezentanţelor RAR, accesul rapid al clientului la operatorul care efectuează programarea telefonică, alternativa programării în judeţe limitrofe, dacă intervalul de aşteptare este mai mic. De asemenea, timpul de reacţie va fi foarte scurt şi acţiunile uniforme în cazurile de creştere temporară a numărului de solicitări de programare. Costurile implementării acestui proiect au fost de 14.800 de euro.
Reprezentanţii RAR susţin că implementarea acestei linii telefonice ar reduce la 10 minute timpul în care clientul reuşeşte să apeleze Registrul Auto Român şi, ulterior, să-şi facă programarea – faţă de aproximativ o oră şi jumătate, cât dura înainte. În prezent, cu actualul sistem, perioada în care apelul clientului către RAR prezintă ocupat, este foarte lungă.
Iaşul se va alătura programului „CallCenter– Naţional“ cel mai târziu până la data de 31 mai, dată la care este preconizată lansarea liniei telefonice.
Numărul de telefon la care se vor putea face programări pentru RAR va fi 021.9672. În prezent, se pot face programări şi pe Internet, prin accesarea site-ului oficial www.rarom.ro, la secţiunea programări: http://pro.rarom.ro/programări.asp?main.
Registrul Auto-Român (RAR) a lansat, oficial, un „Call Center – Naţional“, proiect care face parte din strategia de dezvoltare a RAR – RA.
Proiectul vizează reconfigurarea actualului mod prin care clienţii Regiei îşi fac programarea. Avantajele sistemului „CallCenter– Naţional“ sunt: încărcarea uniformă a reprezentanţelor RAR, accesul rapid al clientului la operatorul care efectuează