Profi a avut anul trecut afaceri de peste un miliard de lei, în creştere de la 934 milioane lei în 2011, iar pentru acest an vizează să obţină afaceri mai mari cu 20%, în condiţiile în care îşi va extinde reţeaua cu 45 de magazine, a declarat Dumitru Dragomir, directorul financiar al retailerului. El a precizat că datele financiare sunt neauditate şi că profitul net a fost în creştere, fără să precizeze însă valoarea acestuia. Cu 162 de magazine în prezent în 87 de localităţi, compania deţinută de fondul de investiţii Enterprise Investors va mai deschide în acest an 45 de unităţi, iar pe termen mediu, de 3-5 ani, intenţionează să ajungă la o reţea de 300 de magazine şi să-şi dubleze cifra de afaceri. Investiţia într-un magazin variază între circa 200.000 şi 300.000 de euro, în funcţie de mărimea acestuia. Dragomir a adăugat că Profi caută în continuare oportunităţi de achiziţii, aşa cum s-a întâmplat recent cu magazinele preluate de la firma Alimrom, fosta reţea Alimentara din Cluj.
Profi a avut anul trecut afaceri de peste un miliard de lei, în creştere de la 934 milioane lei în 2011, iar pentru acest an vizează să obţină afaceri mai mari cu 20%, în condiţiile în care îşi va extinde reţeaua cu 45 de magazine, a declarat Dumitru Dragomir, directorul financiar al retailerului. El a precizat că datele financiare sunt neauditate şi că profitul net a fost în creştere, fără să precizeze însă valoarea acestuia. Cu 162 de magazine în prezent în 87 de localităţi, compania deţinută de fondul de investiţii Enterprise Investors va mai deschide în acest an 45 de unităţi, iar pe termen mediu, de 3-5 ani, intenţionează să ajungă la o reţea de 300 de magazine şi să-şi dubleze cifra de afaceri. Investiţia într-un magazin variază între circa 200.000 şi 300.000 de euro, în funcţie de mărimea acestuia. Dragomir a adăugat că Profi caută în continuare oportunităţi de achiziţi