Debutul celei de-a treia ediţii a Târgului Educaţional Mureş & a Târgului de Carte Transilvania a avut loc ieri, 4 aprilie la Promenada Mall şi va fi deschis până în data de 7 aprilie. Evenimentul este organizat de Transilvania Business, în parteneriat cu Promenada Mall, Inspectoratul Şcolar Judeţean Mureş, Primăria municipiului Târgu-Mureş, Malio Company şi Radio Zu. Partenerii principali ai evenimentului sunt: Azomureş, E-ON, Primăria Municipiului Reghin, Consiliul Local Reghin, Biclioteca “Petru Maior” din Reghin, Compania Profi Reklam, Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară Cluj-Napoca şi BRD Târgu-Mureş. Târgul îşi aşteapă vizitatorii, elevi şi părinţi, zilnic între orele 10.00 şi 22.00, pentru a fi la curent cu ofertele educaţionale ale instituţiilor de învăţământ din judeţ.
Nivelul calitativ crescut
În deschiderea evenimentului, copiii de la Grădiniţa “Codrişor” din Târgu-Mureş au prezentat un scurt moment muzical şi coregrafic. Târgul se doreşte a deveni o tradiţie, fiind un eveniment unde universităţi, şcoli postliceale, licee, colegii, licee tehnologice, grădiniţe, cluburi sportive, cluburi de dans şi edituri îşi prezintă oferta educaţională, didactică şi culturală, planul de şcolarizare şi dotările de care beneficiază şcolile. “Ne aşteptăm şi ne dorim ca ediţia din acest an să fie cea mai reuşită de până acum, iar în acest sens am depus eforturi pentru a creşte nivelul calitativ al târgului. Aşteptăm elevi din tot judeţul şi chiar din judeţele limitrofe, atât din mediul urban cât şi din cel rural, pentru a face cunoştinţă cu oferta educaţională din anul şcolar 2013-2014”, a afirmat Florin Marcel Şandor, director de marketing la Transilvania Business.
UPM, “o universitate pentru comunitate”
Au luat cuvântul reprezentanţii unora dintre facultăţile mureşene, care au furnzat informaţii despre ofertele educaţionale ori