Cărţile reprezintă pasiunea de-o viaţă a Rucsandrei Hurezeanu. La fel de mult îi plac muzica clasică şi Franţa. Sunt pasiuni frumoase pe care le adaugă businessului cu dermatocosmetice extins, în ultimul an, peste graniţe: Ivatherm, unul dintre cele mai puternice branduri de dermatocosmetice din România, cu o cifră de afaceri estimată, pentru 2011, la două milioane de euro.
A ridicat brandul în şapte ani şi are o avere estimată la patru milioane de euro. La capitolul pasiuni, îi place să vorbească despre copii şi cărţi, despre familie, călătorii de suflet. Preferă soarele şi peisajele frumoase din sudul Franţei şi Italiei şi nu vrea să lase nicio zi să treacă fără să citească o carte bună. Nici chiar în concediu.
Are o bibliotecă bogată, formată din câteva mii de volume, nu le-a numărat niciodată. Dar cartea preferată rămâne Elif Shafak, “Bastarda Istanbulului”, un roman plin de forţă despre conflictele politice şi etnice şi cu referinţe la genocidul armean din 1915. Printre ultimele cărţi citite se numără “Inteligenţa emoţionă în educaţia copiilor”, de Maurice J. Elias.
„Spune-mi ce cărţi citeşti, ca să îţi spun ce preţuieşti” – sub acest citat s-ar putea rezuma pasiunea Rucsandrei Hurezeanu. Este de aproape opt ani managerul general al unuia dintre cele mai puternice branduri de dermatocosmetice din România şi, poate de aceea, timpul său liber este cu atât mai preţios. Îl împarte între birou şi familie, dar cu toate acestea spune că îi rămân zilnic momente pe care le dedică plăcerilor sale. Astfel, alege o carte bună în locul unor distracţii pasagere. „Sunt atrasă de cărţi, când am o oră liberă cel mai des aleg cărţile”, spune Rucsandra Hurezeanu. Mărturiseşte că cel mai mult îi plac „biografiile oamenilor care au avut o viaţă extraordinară, ale personalităţilor care au rămas în istorie, ale celor care au creat branduri mari, într-un